ONO menteix

Doncs sí, el deure ciutadà no acaba en periode nadalenc. De tant en tant em surt la vena rebel i la carta de protesta. En aquest cas, seguint un cop més a Hirshman, entre el voice or run, he acabat triant pel run. Un dia d'aquests penjaré la Carta que vaig fer arribar a la companyia i a l'Oficina d'Atenció al Consumidor. Pagaré cara la meva derrota, colla de gàngsters!! De moment aquesta carta breu ha anat a parar als diaris on cal un format més aviat neutre i formalment moderat. Seguirem lluitant. Seguirem informant. Seguirem esperant a veure si es publica.

 

Porto tres mesos intentant dur a terme un trasllat de línia. Vaig avisar amb un mes d’antelació del canvi de domicili i a hores d’ara segueixo sense telèfon. He trucat a la companyia una desena de vegades i m’han assegurat que era una qüestió de dies. Vint-i-cinc primer, deu més tard, dos finalment. Tots els tràmits s’han fet correctament però la línia no arriba, ningú respon, ningú demana excuses ni dóna explicacions. Noves dates, noves promeses i nous silencis per resposta. Tot plegat una gestió pèssima.

 

[@more@]Finalment vaig decidir donar-me de baixa personalment a l’oficina d’ONO. Deu dies més tard rebo un amenaçador missatge al mòbil: “Apreciado cliente: su solicitud sigue en curso”. ¿Realment no hi ha ningú amb capacitat de posar ordre en aquest sector?



Quant a dav

Molt bé, doncs. Breu biografia del Dav Nascut a inicis dels 70 en la vila de Barcelona. Fill de la immigració aragonesa per part de pare i de la petita burgesia catalana per banda de mare Em duen a un col·legi religiós de Sarrià on no em fan cristià del tot però m\'inoculen alguns valors de cristianisme progre que encara em duren. Volgudament lletraferit, estudio ADE (UB 1996), HUMANITATS (UOC 2003) i ara vaig cap el doctorat de SOCIOLOGIA (UB si tot rutlla 2008). Intento de debò treballar com a gestor en l\'administració pública (Ajuntament de Barcelona) i posteriorment en el món de les ONLs. Ho deixo tot i, com qui diu, me\'n torno al món de la docència primer a l\'escola privada i posteriorment al món universitari (URL) des d\'on segueixo llegint i escrivint. Ara també tombo per la UdG on també faig bolos de profe. Àrees de recerca: l\'ètica professional. Fa ben poc m\'he apuntat al ioga i voldria dir que he reprès el tennis. Per la resta llegeixo, vaig de cines, preparo classes i, quan puc, viatjo al costat de na Mili (tot sovint darrera).
Aquesta entrada ha esta publicada en General. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Una comentari en l'entrada: ONO menteix

  1. Jo he estat dues setmanes sense internet i una sense telèfon perquè la companyia em va donar de baixa per error. I m’ha costat déu i ajuda resoldre un problema creat per la seva incompetència.
    El problema, com dius, és la manca de regulació del sector de les telecomunicacions. És un insult, per exemple, tota la trama de departaments d’atenció al client (jo he parlat, en dues setmanes, potser amb cinquanta persones diferents. I no exagero!!!)

Els comentaris estan tancats.